onsdag 27. mai 2009

Litt salat i boks !

Mai betyr at salaten må i jorden. Heldigvis har vi et kjempekoselig utsalg rett ved oss. Myklestad plantegård. Jeg, Hugin og "søs" gikk bort i regnværet i går. Vi klarte jo selvfølgelig ikke bare å kjøpe en liten pose salatfrø. Kom hjem med krukker og blomster. Det er så utrolig koselig på plantegården. Dessverre regnet det slik at vi ikke fikk tatt bilder, men det ble opplett på veien hjem (en liten stund i hvertfall).
Det var deilig med en tur, for halsen er ikke bra, formen er ikke på topp- men en tur kvikker opp.


Hugin hoppet ut i det høye gresset for der så han noe spennende - sauer - igjen !
Jeg fulgte ikke helt med for det var strøm i gjerdet, og plutselig pep han til....det var ikke gøy. Det er jo ikke mye strøm, men ubehagelig er det og ikke vet jeg hva han så på når han stakk snuten frem...eller labben...jeg så det jo ikke. Han kom seg fort.

Det kom en dame med to sure dax`er...ja faktisk var damen ganske sur også :) Det er første møte med andre hunder som ikke har vært hjertelig. Vi gikk hjemmover igjen og han var litt "vill" i båndet. Stakkar - var det støtet ???

Vi traff en trivelig mann med en like trivelig Leonberger hann. Han var ikke interessert i å leke, men Hugin syns det var stor stas. "Søs" syns Leonbergeren så ut som en ærverdig gammel professor og Hugin som en over ivrig første klassing...det var et godt bilde på de to :)

Vel hjemme hjalp han meg å plante de nye plantene (eller ikke :) ) Grave er gøy !!!
"Klikket" litt på plenen før han sovnet fornøyd på stuegulvet.

I dag har han vært helt seg selv, så han har nok ikke fått mén. Halsen min er blitt verre, så det blir nok "far" som går på tur i dag.....vi får se hvor det blir ( ett hett tips er skogen )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar