tirsdag 26. oktober 2010

Litt trening :)

Denne helgen er jeg heldig. Det skal være kurs i lydighet med Belgerklubben, og de har fått inn Hege (som hadde Hugin sin bror Bandit) som kursholder. Hun er kjempeflink, så dette gleder jeg meg til. Skal sitte med skrivesakene klar og notere så blekket spruter :) Da får vi nok noen gode tips og litt inspirasjon til mer lydighetstrening !
Så hvordan går det etter Agilitykurset ?

Vi dro opp på nybegynner trening med Bergen Agilityklubb, men Hugin ble så stresset av alle hundene og all action at han bare bjeffet. Jeg tok han med til det borterste hjørnet og der så vi på de andre. Når han var rolig fikk han hoppe på ett hopphinder jeg hadde tatt med meg. Mye pause, mens jeg hjalp andre i treningen. 
Så dro vi opp alene en dag, og det var topp :) Han elsket det ! Og han er flink (jeg er helt objektiv :))
Vi har satt oss opp på innetrening og har fått plass, så nå skal det trenes....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar